FAQs

Frequently Asked Questions


1) Je wachte te lang om de betaling te voltooien, waardoor hij automatisch werd afgebroken. 2) Na de betaling kwam je niet op de bedankpagina terecht, je sloot de browser met ander woorden te vroeg af, waardoor hij automatisch werd afgebroken.Wanneer u blijft problemen ondervinden, neemt u best contact met ons op via het contact formulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
We versturen bestellingen ook naar: Nederland en Luxemburg.
Alle bestellingen worden binnen de 48 uren verstuurd (mits de betaling inorde is), waardoor de levertijd gemiddeld 1-3 werkdagen is.
Wat moet ik doen bij een verkeerde bestelling?1. Contacteer ons via mail.2. Wij sturen u een retourdocument.3. Na ontvangst van het retourpakket worden de producten op de staat gecontroleerd. Als alles volledig in orde is krijgt u het aankoopbedrag (- retourkosten) binnen de twee weken terugbetaald.
Als u nog wijzigingen wilt uitvoeren aan uw bestelling dient u zo rap mogelijk contact met ons op te nemen via ons contactformulier of telefonisch. Wacht indien mogelijk met uw bestelling te betalen. Wij zullen de nodige wijzigingen aanbrengen.
De verzendkosten worden verrekend in uw winkelmandje. Verzendingen zijn gratis vanaf €50 (excl. BTW).
De productvoorraad staat steeds vermeld op onze webshop. Indien dit niet vermeld is kunt u ons steeds contacteren via mail.
X